Hmm... może trzeba coś poszukać??

piątek, 26 lipca 2013

Witam wszystkich Serdecznie :-)
Mam kilku dniowe opóźnienie z moimi pracami ponieważ miałam problem ze znalezieniem ładowarki do aparatu, ale pewnego dnia się zmobilizowałam i odnalazła się, a była całkiem na wierzchu haha :-)

Oto co stworzyłam przez ostatnie kilka dni :



 Mój uroczy stojak na noże - jest upodobniony do kolorystyki kuchni :-)
Tak go teraz lubię, że napatrzeć się nie mogę <3




Wazon z urokiem czterech różnych stron :-), z ciekawym pomysłem na imitacje cegiełek - z bloga Anna Krućko - dziękuje za inspirację :-)


Dzbanuszek :-)


Mydełko ma nowy domek :-)


w różu i bieli :-)


małe też piękne :-)


1 komentarz:

  1. Ewuś pięknie poozdabiałaś te wszystkie przemioty,mnie te stojak na noże też bardzo się podoba.Imitacja cegiełek też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad po sobie, zapraszam na stałe! :-)

Każdy tu zaglądający jest mile widziany i niech czuje się jak u siebie! :-)