Hmm... może trzeba coś poszukać??

piątek, 20 września 2013

Dzień dobry wszystkim :-)

Witam serdecznie nowe osoby które u mnie zagościły i mam nadzieję że zostaną na bardzo, bardzo długo :-), chcę także bardzo podziękować za wspaniałe komentarze jakie goszczą pod moimi pracami, są bardzo motywujące do kolejnych prac :-). 

A teraz pokażę nad czym ostatnio pracowałam w wolnej chwili


Zrobiłam kolejny kuferek tylko zupełnie inaczej zrobiłam cały dół, postanowiłam spróbować i zrobić normalny koszyk i do tego dorobić przykrycie kuferkowe, nawet wyszedł ale teraz już wiem gdzie mam błędy. Wpadłam na ten pomysł gdyż miałam bardzo mało czasu na jego wykonanie, a wyplecenie koszyka zaoszczędziło mi czasu i zdążyłam ze wszystkim. 
Kuferek dzisiaj poleciał do Polski z moim mężem do "Małej Właścicielki" :-), która z pewnością się ucieszy. Nie jest doskonały ale mam nadzieję, że swym urokiem uszczęśliwi Madzię :-)

Pozdrawiam Wszystkich i uciekam robić kolejne prace :-*

3 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony ślad po sobie, zapraszam na stałe! :-)

Każdy tu zaglądający jest mile widziany i niech czuje się jak u siebie! :-)