Hmm... może trzeba coś poszukać??

piątek, 25 października 2013

Zaległości ciąg dalszy :-)



Kolejne wyróżnienie od http://chatapodlasem.blogspot.co.uk/ za co również bardzo dziękuję :-)

 

oto moje odpowiedzi:

1.Jaki masz kolor oczu?
zielony/szary/niebieski - zmieniają mi się w zależności od pogody
2.Wolisz miasto czy wieś?
i miasto i wieś :-)
3.Gdzie byś chciała pojechać na wakacje?
hmm... może Majorka :-)
4.Bruneci czy blondyni?
zdecydowanie bruneci :D
5.Lubisz owoce i warzywa?
tak
6. Czy lubisz gotować?
tak, a najbardziej przyrządzać różne ciekawe dania - niespodzianki dla mojej rodziny :-)
7.Spódnica czy spodnie?
spodnie
8.Twoja ulubiona muzyka?
różna - najbardziej to chyba pop
9.Masz w domu zwierzaka?
tak w PL pieska - owczarek niemiecki długowłosy, a w UK dwie koszatniczki Degu

4 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia!!!!
    Ja też nominowałam twojego bloga do LIEBSTER AWARD zapraszam do siebie po szczegóły:)))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Twojego bloga do Liebster,zapraszam po szczegóły)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad po sobie, zapraszam na stałe! :-)

Każdy tu zaglądający jest mile widziany i niech czuje się jak u siebie! :-)