Hmm... może trzeba coś poszukać??

czwartek, 10 października 2013

Zawieszka i śnieżynki!

Witam Wszystkich!

Dziękuje za komentarze! Oraz miło przywitać nowych gości na moim blogu!

Dziś pokażę z czym ostatnio się zmagałam!
Na początku nie było łatwo, ale jak wpadłam w trans to samo wychodziło spod szydełka, jestem bardzo zadowolona z zawieszki aniołka, będzie wspaniale zdobić okno - muszę ją tylko wyprasować, wykrochmalić, może jakaś delikatna wstążeczka i gotowa na cacuś! :-D


Miejscami wyszły plamki na nitce - nie wiem dlaczego - może wina jakości zdjęcia z pośpiechu :P

oraz moje śnieżynki:


bedzie ich dużo, dużo więcej - na razie się rozgrzewam! :-)



Dziękuję za odwiedziny mojego bloga, zapraszam do pozostawienia po sobie śladu, oraz rozgoszczenia się na dłużej! Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. No takie śnieżynki to mogą spadać z nieba , Aniołek tez jest sssssuuuuppppeeeerrrrr...... Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia śliczne te Twoje szydełkowe świąteczne prace.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek superowy, ja też już zaczęłam dziergać śnieżynki, do świąt czas tak szybko zleci, że nawet nie zauważymy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te zawieszki a aniołek po prostu ANIELSKI:))))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad po sobie, zapraszam na stałe! :-)

Każdy tu zaglądający jest mile widziany i niech czuje się jak u siebie! :-)