Hmm... może trzeba coś poszukać??

piątek, 22 listopada 2013

Dzień Dobry!

Dziękuje za komentarze i odwiedziny mojego bloga :-)
A tym czasem w wolnej chwili tworzę dalej, tym razem powstały choinki i dzwoneczki - w chwili obecnej pokażę jedną choinkę, gdyż tylko jedna jest gotowa i dwa dzwoneczki.
Nie ukrywam, że wolno mi coś idzie ostatniego czasu ale powodem są co róż nowe pomysły, które zaczynam tworzyć - lampka się zapala na coś nowego i póki świeci to realizuje pomysły i tak więc tym sposobem stoi dużo prac nie skończonych, czekających w kolejce :-). Ale tak to bywa jak ma się 1000 pomysłów na minutę i  jest się zakręconym! 

Dziękuję również za zdrówko, dotarło do mnie w bardzo szybkim tempie i już tylko katarek mały mnie trzyma!


Choinka jest trochę niekształtna, muszę zrobić lub kupić sobie stożek odpowiedni! :-)

3 komentarze:

  1. Super :)
    Stożek zrób z tekturki :) Ja tak robię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne plecioneczki a stożek można zrobić z twardego papieru na przykład typu brystol bo wtedy zrobisz sobie różne wielkości:))))
    Pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zrobiłam sobie stożek z brystolu i wyszła mi duża choinka 76 cm :) Nie zniechęcaj się :) Każda nowa praca jest lepsza od poprzedniej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad po sobie, zapraszam na stałe! :-)

Każdy tu zaglądający jest mile widziany i niech czuje się jak u siebie! :-)